Don't you worry child, see heaven's got a plan for you.

 
På bilden ovan ser ni min lillebror Hannes på 7 år. Som vanligt har jag fotat med min Canon EOS 500D och 60mm objektivet. När jag tog bilden så hade jag bländartalet 2.8 (det lägsta som går på det objektivet) för att få ett kort skärpedjup (blurrig bakgrund). Jag har valt att fokusera manuellt då autofokusen gärna vill sätta sig på näsan istället för på ögonen. Ett tips om man vill få personer att se små och "hjälplösa" ut när man fotar är att ta kortet uppifrån så som jag har gjort. Då får man också den där hund-ögon-effekten :)


Fotspår


Lämna ett fotspår efter dig här:


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är endast jag som ser den)

Har du en blogg som jag kan kika in på?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0