God-tisdags-morgon!

 
Godmorgon allihopa! Har en lååång sovmorgon idag, ända till 12:10 faktiskt. Som vanligt kan jag inte sova länge när jag har chansen till det så jag hoppade glatt upp ur sängen kl 7 i morse.Har sedan dess tagit långfrukost och läst lite.
 
Bilden över tog jag en morgon i höstas då solen så fint lyste in i mitt rum. Försökte under fototillfället pricka in så att jag fick med "solprickar" i bilden. Fick då skruva av UV-filtret på objektivet för att det inte skulle sortera bort prickarna. Har använt mig av mitt kamerastativ, fjärrutlösare och på kameran satt som vanligt mitt kära 60mm objektiv. I photoshop har jag sedan bara ändrat exponeringen snäppet högre så att bilden skulle bli ljusare.
 


Fotspår


Lämna ett fotspår efter dig här:


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är endast jag som ser den)

Har du en blogg som jag kan kika in på?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0