Tomt

Här har det inte uppdaterats på här länge som helst ser jag. Sommaren kom emellan och där fanns ingen tid för datorsittande och bloggande. Jag jobbade i stort sett hela sommaren och den tid jag inte hade jobb att göra, tillbringades med människor jag tycker om.
Nu är iallafall hösten här, eller sensommaren kanske. Jag har börjat på fotoskolan på Mullsjö folkhögskola och är inne på den andra skolveckan nu. Trivs som fisken i vattnet. Jag har absolut ingen lust att blogga när bloggen ser ut som den gör så jag ska renovera lite här på sidan så får vi se om blogglusten kommer tillbaka.
Hej så länge!
 
 


Fotspår


Lämna ett fotspår efter dig här:


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är endast jag som ser den)

Har du en blogg som jag kan kika in på?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0